2010. június 7., hétfő

A család:)


Nos mazsikát már bemutattam mint család tagot:)Na de most mi jövünk:)Már hárman vagyunk, bár 1még pocakban pihen:)Van apa akit imádunk, főleg mert ő főzi a kutyakaját:)
Apa mazsikával nagyon jól megértik egymást, de persze Stefikét is szereti. Apának mindennél fontosabb ez a2 zsivány(bár most már van egy még fontosabb személy az életünkben:))Ha sétálni megyünk akkor is apa megy mazsival én meg stefivel, ami meg is látszik mert stefi sokkal ügyesebben sétál, apa nem neveli őket, csak szereti:)Én nevelem is, nagyon tisztelnek, én lettem a falkavezér:) Na igen, nem is sétálunk inkább kocogunk mazsijék után de most mindketten gömbök vagyunk így nagyon nehéz:)De ha megnézitek a képet..ezek a kutyák nagyon boldogok:)Kívánom hogy minden kutya legalább ennek a szeretetnek a felét kapja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése