2010. június 7., hétfő

A család 3:)


Hát én lennék az 5.tag a családban:)Én vagyok az anya, nem csak a pocak lakó miatt hanem a kutyusok miatt is. Mi a kutyukat is úgy szeretjük mintha a gyermekeink lennének, persze egészséges körülmények között, mármint nem eszünk velük egy tányérból és nem alszanak a hálóban(van egy fullos házuk:) apósomnak köszönhetően:))de rengeteg szeretet adunk nekik. Én ügyelek a nevelésre is, hogy alap szabályokkal tisztába legyenek de számomra haszontalan parancsokra nem tanítottam meg őket pl. ül,fekszik,pitizik meg ilyesmik, nem ezért vannak velünk hanem család tagok. De nem jöhetnek be a lakásba, nem ugrálhatnak ránk és ha olyankor ugatnak amikor már nem kéne szólok nekik, szerencsére legtöbbször fel is fogják. Stefikére sokan mondják hogy olyan kis buta forma, de nem az. A legokosabb kutya akit eddig ismertem, eljátsza a kis "szerencsétlen" de nagyon rafkós:)Csak hogy én már ismerem, velem nem disznólkodik:)Egy boldog kis család vagyunk akik imádják a kutyáikat és egymást is természetesen:)Na de ennyit a gazdikról, csak szerettem volna bemutatni Stefike családját:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése