2010. június 7., hétfő

Amikor még kiscsaj voltam:)





Stefikém volt életem legjobb választása:)Már régóta álmodoztam egy ilyen kutyusról és amikor az interneten nézegettem őket, rátaláltam egy Veszprém megyei falucskában, ahol mint kiderült mesterséges megtermékenyítéssel készült Ő és a tesói:) Párom nem akarta a kutyust mert akkor még lakásban laktunk és már volt egy tacsink(Dió aki 2009.04.04-én elhunyt kullancs miatt, 1éves volt:()persze én disznó voltam:)Felhívtam a tenyésztőt és megbeszéltem vele egy időpontot amikor elmennék a kutyáért:)Elsőnek a bicolor tetszett de 1.az nem volt eladó:D2.élőben Stefi színe nagyon megtetszett:)
A képen a bekarikázott "gyermek" az enyém:)
Miután mindent megbeszéltem el is utaztam egy kedves barátommal erre a falura ahol egy végtelenül kedves bácsi fogadott egy kis lánnyal 3baba basset kutyussal az anya kutyával és egy aranyos cicával:)Nagyon aranyos társaság volt:) A stefikébe rögtön beleszerettem(ki ne lenne így)Pici volt(magához képest)és puha, a testvérei is nagyon aranyosak voltak mind:D
Amikor mentünk haza egy hang nélkül ült hátul csak lesett bambán és kiengedte a szagát:D
Mikor haza értünk, becsuktam a szobába, így én és dió vártuk páromat, szerettem volna pár percig eltitkolna stefi jelenlétét de ő ezt természetesen nem engedte, így ugatott picikét, de mivel dió is meg én is csendben voltunk, így hamar lebuktam:) Páromnak is nagyon tetszett azóta is imádjuk:) Dióval is nagyon szerették egymást, éppen ezért vettük meg mazsikát mellé mert nem csak párom és én törtünk össze a halála miatt de sajnos stefike is komoly depiben szenvedett. Tömbházas lakásban laktunk a magas földszinten és kimászott arra a keskeny ablak párkányra és ott sírt...én dolgoztam de szerencsére párom még éppen időben hazaért és leszedte onnan..
Most már nagyon boldog, nagyon tiszteli és szereti mazsolát(ahogy mi is)Azóta már kertes házban lakunk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése